سخنان زیبا ، سخنان حکیمانه ، سخنان کوروش کبیر ، سخنان دکتر شریعتی ، سخنان آموزنده

سخنان زیبا ، سخنان حکیمانه ، سخنان کوروش کبیر ، سخنان دکتر شریعتی ، سخنان آموزنده

فلسفه . جملات کوتاه بزرگان ، سخنان عاشقانه . جملات زیبا ، سخنانه حکیمانه ، سخنان بزرگان ، , فلاسفه .جملات عاشقانه . حکمت ، سخن بزرگان ، پند و اندرز
سخنان زیبا ، سخنان حکیمانه ، سخنان کوروش کبیر ، سخنان دکتر شریعتی ، سخنان آموزنده

سخنان زیبا ، سخنان حکیمانه ، سخنان کوروش کبیر ، سخنان دکتر شریعتی ، سخنان آموزنده

فلسفه . جملات کوتاه بزرگان ، سخنان عاشقانه . جملات زیبا ، سخنانه حکیمانه ، سخنان بزرگان ، , فلاسفه .جملات عاشقانه . حکمت ، سخن بزرگان ، پند و اندرز

جزئیات دو پروژه"‌گنج مظفر"و"شوخی کردم" از مهران مدیری


مهیار زاهد روابط عمومی گروه سازنده سریال‌های مهران مدیری، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در پیش تولید سریال جدید مهران مدیری به نام " شوخی کردم " هستیم که با تیم و گروه ویلای من کار کلید خواهد خورد.

وی افزود: البته دراین سریال قرار است از بیشتر بازیگران حرفه‌ای طنز ازجمله رضا شفیعی‌جم ؛ بهنوش بختیاری و دیگر بازیگران سینما و تلویزیون استفاده شود.

روابط عمومی سریال "ویلای من " درادامه گفت : سریال " شوخی کردم " با سریالهای قبلی مهران مدیری فرق می‌کند زیرا این سریال به صورت اپیزودیک است و درهمان قسمت که از فضای طنز برخوردار است که داستان تمام می‌شود.

وی افزود: درکنار آن احتمالا سریال 13 قسمتی " گنج مظفر" هم به مرحله ساخت برسد؛ زیرا صحبتهایی است که این کار به طور همزمان با سریال " شوخی کردم " پیش برود اما قطعا پس از آن "گنج مظفر " ساخته خواهد شد.

زاهد تصریح کرد: کارهای در پیش رو برای ساخت را به مانند کارهای قبلی مدیری با حمایت گروه سازنده صنعتی گلرنگ رسانه برای نمایش خانگی ساخته می‌شود و این سریال شوخی با برنامه های ماهواره ای خواهدبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد